Gyakran ismételt kérdések

 

Honnan származnak az áruk?

Ez termékenként különböző. Az általunk kínált zöldségek és gyümölcsök döntő része hazai termelőtől származik, vagy családunk és rokonaink termelték. Vannak olyan termékek is melyek adott időszakban, vagy egyáltalán nem teremnek Magyarországon, ezeket import (külföldről) szerezzük be. Minden esetben a termék adatlapján feltüntetjük, hogy honnan származik pontosan a zöldség, vagy a gyümölcs.

 

Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?

A termékeket, Mi magunk szállítjuk házhoz. Az áruk szépen, ízlésesen, fadobozban lesznek tételesen összekészítve és átadva.

Szállítás minden héten, hétfőtől - szombatig (kivéve munkaszüneti napokat) 9-18 óra között történik. A 16 óráig leadott megrendeléseket másnap teljesítjük, amennyiben az nem munkaszüneti nap, vagy nem vasárnap.

A kiszállítás megkezdése előtt telefonon egyeztetni fogunk Önnel, hogy biztosan olyan időpontban érkezzük, amikor át tudják venni a termékeket.

 

Van -e személyes átvételre lehetőség?

Igen, a termékek személyesen is átvehetőek! Megtalálhatóak vagyunk a Budapest II. kerületben a Fény utcai piacon.

Cím: 1024 Budapest, Lövőház u. 12.

Nyitvatartás:

  • Hétfő: Zárva
  • Kedd: 6:00 - 16:00
  • Szerda: 6:00 - 16:00
  • Csütörtök: Zárva
  • Péntek: 6:00 - 16:00
  • Szombat: 6:00 - 16:00
  • Vasárnap: Zárva

 

Hogyan működik a fizetés?

Fizetni a termék átvételénél készpénzben, vagy bankkártyával tud, illetve a webáruház felületén keresztül bankkártyával előre is azt.

Amennyiben előre bankkártyával fizetett és valamelyik terméket átvételnél úgy dönt, hogy mégsem venné át, akkor annak összegét visszautaljuk Önnek.

 

Hol reklamálhatok, ha valamivel elégedetlen vagyok?

Kérem, ha az átvételt követően bármely termékkel kapcsolatban reklamációja lenne, akkor azt minél gyorsabban tegye meg, hiszen a zöldségek és gyümölcsök esetén gyorsan romló termékről beszélünk!

Reklamációját telefonon teheti meg a következő telefonszámon: +36 (70) / 577 7710